
Karoola ubrała sie elegancko. Sądze, że ładnie jej to wyszło, ale ... ten kapelusz hmm... za duży. Karoola włorzyła na siebie troche za dużo rzeczy. Bo po o na spódnicy nastepna i tak dalej ... Ja postanowilam ją ubrać jak nastolatke. Rurki, koszulka ...

Tutaj znowu, elegancko... Nie mówie, że to źle. Jest nawet cudownie. Lekki makijaż, czerwone usta są w sam raz na taki strój. Tutaj także postanowiłam na nastoletni styl. Mysle, że całosc ładnie by wyglądala.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz